Бірыңғай байланыс орталығында қалай консультация алуға болады?
Ол үшін оңай есте қалатын – 1414 нөмірі бойынша хабарласу қажет, Қазақстан бойынша стационарлық және мобильдік телефондармен қоңырау шалу тегін (барлық ұялы байланыс операторлары), және шетелдік қоңыраулар үшін + 7-7172-701-998 ақылы қоңырау сонымен қатар хабарлама www.1414.kz сұхбатына қалдыруға немесе support@pki.gov.kz, sd@nitec.kz, egov@nitec.kz ,crm@nitec.kz электрондық поштасына жазуға болады.
2018 жылдың желтоқсан айында ББО "Цифрлық Қазақстан" мемлекеттік бағдарламасы аясында "Электрондық үкімет "(Chat-bot) порталында іске асырылған мемлекеттік қызметтер бойынша мәтіндік кеңес беру үшін жасанды интеллект негізінде «виртуалды кеңесші» бағдарламалық өнімін енгізді.
2019 жылдың ақпан айында ұсынылатын мемлекеттік қызметтерді автоматтандыру бөлігінде чат-бота функционалын кеңейту шешілді.
Жаңартылған виртуалды кеңесші (Chat-bot) пайдаланушыларға кеңес беріп қана қоймай, танымал мессенджерлер: "Telegram", "Facebook" және "Vkontakte" арқылы оларға бірқатар мемлекеттік қызметтерді көрсетуге мүмкіндік береді.
Осылайша, пайдаланушы мессенджерлер арқылы виртуалды Консультантпен диалог жүргізе отырып, мемлекеттік көрсетілетін қызметтер eGov.kz порталына өтпей, белгілі бір мемлекеттік қызметті мессенджерлер арқылы ала алады. Қазіргі уақытта 26 мемлекеттік көрсетілетін қызмет пен сервис іске асырылды. Бұдан басқа, чат-бот арқылы пайдаланушылар ББО онлайн операторына қосыла алады немесе одан әрі өңдеуге арналған міндеттерге айырбасталатын чатқа өтініштер қалдыра алады.
Виртуалды консультантты енгізу арқылы жиі сұралатын мемлекеттік қызметтер мен «электрондық үкімет» порталы сервистерінің автоматтандыруға мүмкіндік берді.Чат-бот пайдаланушының сұрауы бойынша ББО білім базасынан қажетті ақпаратты, сондай-ақ толық ақпараты бар сайт тарауларына сілтемені ұсынады. Сондай-ақ, чат-бот чаттарда немесе e-mail тарату арқылы пайдаланушыларды жаппай хабардар ету мүмкіндігі бар. Бұқаралық тарату мүмкіндігі пайдаланушылардың маңызды жаңалықтар туралы хабардар ету уақытын қысқартуға, олармен кері байланысты қолдауға және «электрондық үкімет» порталының жаңа мүмкіндіктері туралы хабардарлықты арттыруға мүмкіндік береді.
Толығырақ ақпарат: https://egov.kz/cms/kk/articles/communications/call_center
Бүгінде Астана қаласы әкімдігінің iKOMEK 109 бірыңғай байланыс орталығы коммуналдық кәсіпорындардың барлық байланыс орталықтарын біріктіреді және 24/7 тәртібінде жұмыс жасайтын қала тұрғындарымен байланысатын жалғыз орын болып табылады.
Барлық өтініштер өңделеді және тіркеу нөмірі беріліп, тұрғындар өтініштерінің тізіліміне енгізіледі және мәселені белгіленген мерзімде шешу үшін әрі қарай мемлекеттік органдарға, коммуналдық қызметтерге жіберіледі.
Толығырақ ақпарат: https://astana.gov.kz/kz/ikomek/about
Қандастарымыздың төлқұжаттарын берген мемлекетіндегі азаматтарды тіркеу хал актілері жазбасы туралы анықтамасы, туу туралы куәліктің түп нұсқасындағы жазбалар бойынша қабылданады.
Егер некеге отырған (ерлі-зайыпты болған) кезде жұбайының тегі қабылданса, некеге дейінгі тегін алғысы келуі; ұлттық дәстүрлерге байланысты әкесiнiң немесе атасының аты бойынша текте болғысы келуі; өтініш берушіні іс жүзінде тәрбиелеген адамның тегі мен аты бойынша текті және (немесе) әкесінің атын алғысы келуі сияқты сәйкес болмау жиі кездеседі.
Ондай жағдайда құжаттарды тану және нострификациялау қағидалары арқылы дәлелдеп, сот шешімімен тегі, аты-жөні өзгертіледі.
Тану және нострификациялау рәсiмiн жүргізу үшін білім туралы құжаттарды қабылдау "Азаматтарға арналған үкімет" мемлекеттік корпорациясы" коммерциялық емес акционерлік қоғамы Мемлекеттік корпорация арқылы жүзеге асырылады.