• 1. ЛИЦЕНЗИЯ АЛУ
  • Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қызметтің белгілі бір түрлеріне және әрекеттерге (операцияларға) қатысты рұқсат беру немесе хабарлама жасау тәртібі белгіленген, яғни қызметтің белгілі бір түрлерін жүзеге асыру үшін рұқсат немесе хабарлама алу талап етіледі. "Рұқсаттар және хабарламалар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес рұқсат беру немесе хабарлама жасау тәртібі жүзеге асырылатын қызметтің немесе әрекеттердің (операциялардың) қауіптілік деңгейіне қарай енгізіледі және мынадай деңгейлерге бөлінеді:
  • – бірінші санаттағы рұқсаттар – қауіптіліктің жоғары деңгейіне байланысты қызмет түрлеріне (кіші түрлеріне) немесе әрекеттерге (операцияларға) қатысты енгізілетін лицензиялар;
  • – екінші санаттағы рұқсаттар – лицензиялар болып табылмайтын, қауіптіліктің орташа деңгейіне байланысты қызмет түрлеріне (кіші түрлеріне) немесе әрекеттерге (операцияларға) қатысты енгізілетін барлық рұқсаттар;
  • – хабарламалар қауіптіліктің төмен деңгейіне байланысты, бірақ мемлекеттік органдардың осындай қызмет түрлерінің немесе әрекеттердің басталғаны немесе тоқтатылғаны туралы ақпарат алуын талап ететін қызмет түрлеріне немесе әрекеттерге қатысты енгізіледі.
  • Осы және лицензия алуға қатысты басқа тақырыптарды сілтемелерге өтіп, толығырақ оқи аласыз:
  • Лицензия алу;
  • Рұқсаттар;
  • Лицензиялар мен хабарламалар саны;
  • Лицензия беру.
  •  
  • 2. CТАНДАРТТАУ ЖӘНЕ СЕРТИФИКАТТАУ
  • Техникалық реттеу саласындағы мемлекеттік орган Қазақстан Республикасы Сауда және интеграция министрлігінің Техникалық реттеу және метрология комитеті (КТРМ) болып табылады.
  • «Техникалық реттеу туралы» Қазақстан Республикасының Жаңа Заңы  30 желтоқсан 2020 ж. 396-VI ҚР Заңымен (2021 жылғы 1 шілдеден бастап қолданысқа енгізіледі) өнімге, оның ішінде ғимараттар мен құрылыстарға қойылатын талаптарға, жобалау (оның ішінде іздестіру), өндіру процестеріне, құрылыс, монтаждау, пайдалануға беру, пайдалану, сақтау, тасымалдау, өткізу және кәдеге жарату, өнімге, процестерге және көрсетілетін қызметтерге, сәйкестікті растауға және техникалық реттеу саласындағы мемлекеттік бақылау мен қадағалауға қойылатын талаптарды ерікті түрде қолдану, сондай-ақ мемлекеттің заңнамалық негіздерін белгілейді. техникалық реттеу жүйесі.
  • Стандарттау туралы – стандарттау саласындағы мемлекеттік саясатты іске асыратын және стандарттау жөніндегі жұмысты үйлестіретін және барлық мүдделі тараптардың консенсус негізінде стандарттарды қабылдау үшін жағдайларды жасайтын ұлттық стандарттау органы.
  • Стандарттар ерікті негізде қолданылады және оларды бизнес қауымдастығы, мемлекеттік органдар, стандарттау жөніндегі техникалық комитеттер әзірлейді.
  • Өнімге қойылатын міндетті талаптар техникалық регламенттерде, ал өндіру әдістері мен әдістері стандарттарда белгіленеді.
  • Ұлттық стандарттарды КТРМ бекітеді. Егер Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерінде бұл туралы нұсқаулар болса, ұлттық стандарттар міндетті болып табылады.
  • Техникалық регламенттердің талаптарын орындау мақсатында стандарттар тізбесі бекітіледі, оның нәтижесінде ерікті негізде техникалық регламенттер талаптарының сақталуы қамтамасыз етіледі.
  • Осы және стандарттау мен сертификаттау қатысты басқа да ақпараттарды төмендегі сілтемелер арқылы өтіп, толығырақ таныса аласыз:
  • Стандарттау және сертификаттау;
  • Сәйкестікті растау құжатын алу;
  • Еуразиялық экономикалық одақтың (ЕАЭО ТР) техникалық регламенттері күшіне енген өнімдердің сәйкестігін растау.
  •  
  • 3. САҚТАНДЫРУ
  • Сақтандыру компанияларының қызметі 2000 жылғы 18 желтоқсандағы № 126 "Сақтандыру қызметі туралы" ҚР Заңымен реттеледі.
  • Қазақстан Ұлттық Банкі мемлекеттің ақша-кредит саясатын әзірлеуді және жүргізуді, төлем жүйелерінің жұмыс істеуін қамтамасыз ететін, қаржы жүйесінің тұрақтылығын қамтамасыз етуге жәрдемдесетін, валюталық реттеу мен валюталық бақылауды, статистикалық қызметті, сондай-ақ өз құзыреті шегінде Қаржы нарығын, қаржы ұйымдарын және өзге де тұлғаларды мемлекеттік реттеуді, бақылауды және қадағалауды жүзеге асыратын және Қазақстан Республикасының қаржы заңнамасы саласында мемлекеттік орган болып табылады.
  • Осы және сақтандыру қатысты басқа да ақпараттарды төмендегі сілтемелер арқылы өтіп, толығырақ таныса аласыз:
  • Сақтандыру;
  • Қазақстандағы ең ірі сақтандыру компаниялары;
  • Сақтандыру төлемдерінің сақтандыру сыйақыларына қатынасы;
  • "KazakhExport" экспорттық сақтандыру компаниясы.
  •  
  • 4. ИНВЕСТОРЛАРДЫҢ ҚҰҚЫҚТАРЫН ҚОРҒАУ
  • Инвестициялық омбудсмен – инвесторлардың құқықтары мен заңды мүдделерін қорғауға жәрдемдесу функцияларын жүктеген Қазақстан Республикасының Үкіметі тағайындайтын (айқындаған) лауазымды адам.
  • Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2019 жылғы 20 сәуірдегі № 216 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі инвестициялық омбудсмен болып тағайындалды. Инвестициялық омбудсменнің құқықтық мәртебесі бапта бекітілген. Қазақстан Республикасының Кәсіпкерлік кодексінің 314–317 тармағына сәйкес қызметті инвестициялық уәкілетті орган қамтамасыз етеді. Инвестициялық омбудсменнің қызметі Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 26 желтоқсандағы No 1069 қаулысымен реттеледі.
  • Осы және Инвесторлардың құқықтарын қорғауға қатысты басқа да ақпараттарды төмендегі сілтемелер арқылы өтіп, толығырақ таныса аласыз:
  • Бизнес-омбудсмен;
  • "Атамекен" ҚР ҰКП-ның бизнес-қоғамдастықтың құқықтары мен мүдделерін қорғаудағы рөлі;
  • Медиация;
  • Төрелік.
  •  
  • 5. ЖЕР УЧАСКЕЛЕРІН АЛУ
  • Қазақстан Республикасының Жер кодексіне (бұдан әрі – Кодекс) сәйкес еліміздің барлық жер қоры нысаналы мақсатына қарай мынадай 7 санатқа бөлінеді:
  • – ауылшаруашылық жерлер;
  • – елді мекендердің (қалалардың, кенттердің және ауылдық елді мекендердің) жерлері;
  • – Өнеркәсіпке, көлікке, байланысқа, ғарыш қызметінің мұқтаждарына, қорғанысқа, ұлттық қауіпсіздікке және басқа да ауылшаруашылық емес мақсаттарға арналған жер;
  • – ерекше қорғалатын табиғи аумақтардың жерлері, сауықтыру, рекреациялық, тарихи-мәдени мақсаттағы жерлер;
  • – орман қорының жері;
  • – су қоры жерлері;
  • – қорық жер.
  • Жер учаскесін пайдалану оның нысаналы мақсатына сәйкес болуы керек. Жердің құқықтық режимі олардың белгілі бір санатқа жататындығына және жерді (аумақ) аймақтарға бөлуге сәйкес рұқсат етілген пайдалану негізінде айқындалады. Жерді осы санаттарға жатқызуды, сондай-ақ олардың нысаналы мақсатының өзгеруіне байланысты жерді бір санаттан екінші санатқа ауыстыруды Қазақстан Республикасының Үкіметі, облыстардың, облыстардың, қалалардың жергілікті атқарушы органдары жүзеге асырады. республикалық маңызы бар астанаға, астанаға, аудандарға, облыстық маңызы бар қалаларға өз құзыретi шегiнде заңда белгiленген жер учаскелерiн, оның iшiнде мемлекет мұқтажы үшiн беруге және алып қоюға құқығы бар.
  • Қазақстан Республикасында жер мемлекет меншігінде. Жер учаскелері заңда белгіленген негіздер, шарттар мен шектерде жеке меншікте де болуы мүмкін. Қазақстан Республикасы Жер кодексінің 20-бабында Қазақстан Республикасы жерге мемлекеттік және жеке меншікті таниды және бірдей қорғайды деп белгіленген.
  • Осы және Жер учаскелерін алуға қатысты басқа да ақпараттарды төмендегі сілтемелер арқылы өтіп, толығырақ таныса аласыз:
  • Ауыл шаруашылығы мақсатындағы жерлерге мораторий;
  • Шетелдік тұлғалардың жерге меншік құқығын алуы;
  • Шетелдік тұлғалардың жер пайдалану құқығын алуы;
  • Инвестициялық келісімшарт бойынша уақытша жер пайдалану құқығы.
  •  
  • 6. ШЕТЕЛДІК ЖҰМЫС КҮШІН ТАРТУ ҮШІН
  • Квота (Foreign Labour Quote)
  • "Халықтың көші-қоны туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 36-1-бабына сәйкес ішкі еңбек нарығын қорғау мақсатында халықтың көші-қоны мәселелері жөніндегі уәкілетті орган Қазақстан Республикасының аумағында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға квота белгілейді.
  • Рұқсат (Work permits)
  • Шетелдік жұмыс күшін жұмыс берушілер тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктердің жергілікті атқарушы органдары берген шетелдік жұмыс күшін тартуға арналған рұқсаттар негізінде Қазақстан Республикасында еңбек қызметін жүзеге асыру үшін тартады.
  • Тиісті әкімшілік-аумақтық бірліктердің аумағындағы жергілікті атқарушы органдар халықты жұмыспен қамту мәселелері жөніндегі уәкілетті орган бөлген квота шегінде еңбек қызметін жүзеге асыру үшін шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсаттар береді немесе ұзартады не жұмыс берушілерге рұқсаттар беруден, ұзартудан бас тартады, сондай-ақ көрсетілген рұқсаттарды тоқтата тұрады және кері қайтарып алады. Жергілікті атқарушы орган берген шетелдік жұмыс күшін тартуға арналған рұқсат басқа жұмыс берушілерге берілуге жатпайды, жұмыс беруші рұқсаттар алған шетелдік жұмыскерлерді басқа әкімшілік-аумақтық бірліктердің аумағындағы ұйымдарға іссапарға жіберуді қоспағанда, онда көрсетілген әкімшілік-аумақтық бірліктердің аумағында жиынтық мөлшерден аспайтын мерзімге қолданылады бір күнтізбелік жыл ішінде тоқсан күнтізбелік күн.
  • Мемлекеттік алым (State fee for the issuance of work permits)
  • Жұмыс берушілерге шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсат Халықтың көші-қоны мәселелері жөніндегі уәкілетті орган айқындайтын тәртіппен және шарттарда, сондай-ақ Қазақстан Республикасының салық заңнамасына сәйкес алымдар төлеу кезінде беріледі немесе ұзартылады. Жұмыс берушілерден рұқсатты бергені немесе ұзартқаны үшін "шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсатты бергені немесе ұзартқаны үшін алым мөлшерлемелерін белгілеу туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2018 жылғы 3 сәуірдегі № 157 қаулысымен бекітілген алым мөлшерлемелерінің мөлшеріне сәйкес, Қазақстан Республикасына шетелдік жұмыс күшін тартуға рұқсатты бергені немесе ұзартқаны үшін салық алымы (бұдан әрі – алым) алынады Қазақстан Республикасына күштер". Қазақстан Республикасына шетелдік жұмыс күшін тартуға арналған рұқсатты бір және (немесе) басқа әкімшілік-аумақтық бірліктер шегінде алған немесе ұзартқан кезде алым рұқсатта көрсетілген әрбір әкімшілік-аумақтық бірліктің бюджетіне төленеді. Корпоративішілік ауыстыру шеңберінде бірнеше әкімшілік-аумақтық бірліктер шегінде берілетін рұқсаттар тегін негізде жүзеге асырылады.
  • Толығырақ: invest.gov.kz