АЗИЯ ЕЛДЕРІ ҚАЗАҚТАРЫНЫҢ КІШІ ҚҰРЫЛТАЙЫН ОҢТҮСТІК КОРЕЯДА ҰЙЫМДАСТЫРУ ЖӨНІНДЕГІ ҚЫЗМЕТТЕРДІҢ ТЕХНИКАЛЫҚ СИПАТТАМАСЫ


.Тапсырыс беруші: «Отандастар қоры» КЕАҚ

Сатып алынатын қызметтердің мақсаты:

Азия елдері қазақтарының кіші құрылтайын Оңтүстік Кореяда жоғары деңгейде ұйымдастыру, қатысушыларға іс-шара туралы толық ақпарат беру, олардың өзара байланыс орнатуына қолайлы орта қалыптастыру және Қазақстанның мәдени әрі рухани құндылықтарын шетелдегі қазақтарға насихаттау.

  • Өтетін орны: Оңтүстік Корея
  • Өткізу мерзімі: 5-6 сәуір 2025 жыл

Әлеуетті өнім беруші келесі қызметтерді ұсынуы қажет: зал жалға алу, баяндамашыларды ұйымдастыру, техникалық жабдықтау, баннер дайындау, кофе-брейк ұйымдастыру және қатысушыларға трансфер ұсыну.


1. Залды жалға алу

  • Қатысушылар саны: кемінде 100 адамға арналған кең зал.
  • Жайлылық: қатысушыларға ыңғайлы орындықтармен жабдықталған болуы тиіс.
  • Климаттық бақылау: желдеткіш және ауа баптау жүйесімен қамтылған.
  • Қосымша бөлмелер: панельдік талқылаулар, кофе-брейк және жеке кездесулер үшін фойе немесе кішігірім зал.
  • Интернет: жоғары жылдамдықты Wi-Fi және тұрақты интернет қосылымы болуы қажет.
  • Залды жалға алу мерзімі: кіші құрылтайдың ресми бөлігі өтетін күнге толық күнге жалға алынуы тиіс.

2. Баяндамашылар қызметін ұйымдастыру

  • Баяндамашылар шетелдегі отандастар үшін өзекті тақырыптарды қамтитын ақпараттық баяндамалар дайындауы және кәсіби деңгейде ұсынуы тиіс.
  • Қазақстанның мәдени және ұлттық құндылықтарын насихаттайтын баяндамалар дайындауы қажет.
  • Тыңдаушылармен өзара байланыс орнатып, қойылған сұрақтарға нақты және толық жауап беруі тиіс.
  • Талаптар:
    • Көпшілік алдында сөз сөйлеу тәжірибесі болуы қажет (форумдар, конференциялар, бизнес-форумдар және т.б.).
    • Мәдени-гуманитарлық саладағы жұмыс немесе баяндамашылық тәжірибесін растайтын құжаттардың (диплом, шарт, еңбек кітапшасы) көшірмелерін ұсынуы қажет.
    • Қазақ тілінде еркін сөйлеуі тиіс, ағылшын тілін білуі артықшылық болып саналады.
    • Тыңдаушылардың сұрақтарына шынайы әрі толық жауап бере алуы тиіс.

3. Техникалық жабдықтау

  • Жарықдиодты (LED) экран: кемінде 4912 x 1338 pixel. Орнату, іске қосу және іс-шара барысында техникалық қолдау көрсету.
  • Сахна жабдықтары: спикер креслолары және трибуна.
  • Дыбыс жүйесі:
    • Сапалы дыбысты қамтамасыз ететін жеткілікті қуаттағы колонкалар.
    • Кемінде 2 сымсыз микрофон және панельдік сессиялар үшін трибунаға қойылатын микрофон.
    • Дыбыстық басқару пульті.
  • Презентация құралдары:
    • Ноутбуктер және бейнепроекторлар.
    • Презентацияны басқару пульті.
  • Техникалық қызметкерлер: іс-шара кезінде барлық техникаға жауапты мамандар болуы тиіс.

4. Баннер (Баспасөз стенді)

  • Өлшемі: кемінде 2x3 метр.
  • Материал: жоғары сапалы винил немесе баннер материалы.
  • Дизайн:
    • Іс-шараның тақырыбына сәйкес келуі тиіс.
    • Қазақстан мәдениетін және «Отандастар қоры» логотипін қамтуы қажет.
  • Орнату: баннер іс-шара басталар алдында қойылып, іс-шара аяқталған соң жиналуы тиіс.

5. Кофе-брейк ұйымдастыру

  • Кемінде 100 адамға арналған.
  • Мәзірге кофе, шай, минералды су және жеңіл тағамдар кіруі тиіс.

6. Қатысушыларға трансфер ұйымдастыру

  • Көлік түрі: 2 микроавтобус.
  • Трансфер мерзімі: 5-6 сәуір.
  • Сыйымдылығы: әрқайсысы 7-8 адам.
  • Талаптар:
    • Барлық көліктер техникалық тексеруден өткен болуы қажет.
    • Кондиционермен және қажет болған жағдайда Wi-Fi қызметімен жабдықталуы тиіс.
    • Жүргізушілер тәжірибелі және жол қауіпсіздігін қамтамасыз ететін болуы керек.

7. Қосымша талаптар

  • Техникалық қолдау:
    • Іс-шара барысында барлық қызметтердің орындалуын қадағалайтын жауапты тұлғалар мен техникалық қызметкерлер болуы тиіс.

Қосымша талаптар

– Техникалық қолдау: Іс-шара барысында барлық қызметтерді қадағалайтын жауапты тұлғалар және техникалық қызметкерлер болуы тиіс.

 

Әлеуетті қызмет орындаушылар өз ұсыныстарын 2025 жылғы 14 сәуірге дейінгі мерзімде мекен-жайы: Астана қ., Қонаев  к-сі, 12/1, 5/2 кеңсесіне немесе info@oq.gov.kz электрондық пошта арқылылы жібере алады.

 

 

 «Отандастар қоры» КЕАҚ

06.03.2025